نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1599
-
الف
+

«احمد معظمی» کارگردان ژانر امنیتی؟

«احمد معظمی» کارگردان سریال «ملکاوان» از تجربه ساخت سریال هایی با موضوع امنیتی گفت.

به گزارش آی فیلم2، «احمد معظمی» کارگردان سریال درحال نشر «ملکاوان» حالا احمد معظمی با ابوالفضل صفری تهیه کننده در سومین همکاری،ددر سریال جدید خود تحت نام «خانه امن» دست روی ماجرای داعش گذاشته اند و «خانه امن» با محوریت جاسوسی و امنیتی، سوژه داغ خاورمیانه را هدف گرفته است.

معظمی طی یک مصاحبه درباره ادامه حضور در ژانر امنیتی گفت: اصولا ژانرهایی مثل جاسوسی امنیتی و اکشن جز ژانرهای جذاب سینما و تلویزیون است،نمی دانم در آینده آیا توانایی ادامه دادن این ژانر سخت را داشته باشم وقطعی نمی توانم بگویم.از طرفی علاقه بسیاری به این نوع کارها دارم و تا جایی که در توان داشته باشم ادامه می دهم.

وی ادامه داد: تولید هر سریالی سختی های خودش را دارد،کم یا زیاد بودن کارها متفاوت است.کارهایی مثل سریال خانه امن از حساسیت های بالایی برخوردار است و در نگارش به طورخاصی صحنه ها را طراحی می کنند و می نویسند. به هر حال باید حساسیت و دقت بالایی در فیلمساز شکل گرفته باشد تا بتواند صحنه هایی را که به نگارش درآمده روح ببخشد.

وی افزود: ما در سریال «خانه امن» به موضوع داعش و شستشوی مغزی بیشتر پرداخته ایم و نیروهای امنیتی درگیر ماجراهای داعشی هستند.

معظمی بیان کرد: همیشه دنبال کارهای سخت هستم و سعی می‌کنم اثری که می‌سازم از کار قبلی یک پله بهتر باشد. «خانه امن» از دو سریال قبل سخت‌تر است.

این کارگردان توضیح داد: به همین خاطر ساخت این نوع قصه‌ها نیاز به تفکر و مشورت فراوان با نویسنده و طراح دارد.

معظمی عنوان کرد: «خانه امن» سریالی پربازیگر و پر لوکیشن است و به شدت میزانسن‌های سختی دارد؛ متنی که توسط آقای تراب نژاد نوشته شده با میزانسن خاصی نگارش شده است. اگر در اجرای صحنه‌ها مقدار کوچکی اشتباه شود، حق مطلبی که در ذهن نویسنده و طراح بوده، به هیچ وجه ادا نمی‌شود.

گفتنی است سریال های «ترور خاموش» ،«سارق روح» ،«حریم شخصی» ،«دیوار شیشه ای»، «سایبر»، «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» و.... در کارنامه هنری اقای معظمی دیده می شوند.

نظر شما
ارسال نظر